Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak Twojego pytania nie ma na tej liście napisz do nas maila lub zadzwoń, dane znadują się w zakładce KONTAKT.

Pytanie Jak długo będzie trwała realizacja zamówienia?
OdpowiedźCzas realizacji zamówienia jest zależny od wyboru formy przesyłki. Produkt wyślemy w przeciągu maksymalnie 4 dni roboczych. Jeśli wybierzesz kuriera dpd, kuriera fedex czas dotarcia do adresata wynosi zwykle 1 dzień roboczy po dniu nadania natomiast wybierając kurier poczta polska 48h czas dotarcia do adresata wynosi zwykle 2 dni robocze. Czas liczony jest od momentu otrzymania przelewu za zakup. Po wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię pocztą e-mail.
Pytanie Jak mogę dokonać zapłaty za złożone zamówienie?
OdpowiedźJeśli przy zamówieniu wybierając DotPay, Blik lub Przelewy24 nie zostałeś przekierowany na stronę płatności to możesz także wykonać przelew. Numer rachunku: 68 1020 5558 0000 8502 3139 5345 W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Paczkę możesz także odebrać osobiście i zapłacić gotówką przy odbiorze. Adresy odbioru: Piekoszów, ul. Czarnowska 49, 26-065.
Pytanie Czy zakupiony towar można zwrócić?
OdpowiedźZwrot jest możliwy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W takim przypadku należy pobrać formularz zwrotu i przesłać na adres: sklep@eko-point.pl
Pytanie Czy zakupiony towar można wymienić?
OdpowiedźKlient może wymienić produkty. W takiej sytuacji należy pobrać formularz wymiany oraz przesłać go na adres sklep@eko-point.pl. Cena nowego produktu nie może być niższa od ceny zamówionego.
Pytanie Czy zakupiony towar można reklamować?
Odpowiedź
Klient może reklamować produkt w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z dokonanym zamówieniem. W takiej sytuacji należy pobrać formularz reklamacji oraz przesłać go na adres sklep@eko-point.pl. W przeciągu do 14 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź na wysłaną reklamację.