Contact us

My Cart
0,00 

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak Twojego pytania nie ma na tej liście napisz do nas maila lub zadzwoń, dane znadują się w zakładce kontakt.

Jak długo będzie trwała realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest zależny od wyboru formy przesyłki. Produkt wyślemy w przeciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Jeśli wybierzesz kuriera dpd czas dotarcia do adresata wyniesie 1 dzień roboczy po dniu nadania natomiast wybierając list priorytetowy ekonomiczny czas dotarcia do adresata wyniesie 3 dni robocze. Czas liczony jest od momentu otrzymania przelewu za zakup. Po wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię pocztą e-mail.
Jak mogę dokonać zapłaty za złożone zamówienie?
Paczkę możesz odebrać osobiście i zapłacić gotówką przy odbiorze. Możesz także wykonać przelew lub skorzystać z bramki PayU. Adres: Maksymiliana i Aleksandra Gierymskich 4/4, 30-824 Kraków Numer rachunku: 68 1020 5558 0000 8502 3139 5345 W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
Czy zakupiony towar można zwrócić?
Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W takim przypadku należy pobrać formularz zwrotu i przesłać na adres: sklep@eko-point.pl
Czy zakupiony towar można wymienić?
Klient może wymienić produkty. W takiej sytuacji należy pobrać formularz wymiany oraz przesłać go na adres sklep@eko-point.pl. Cena nowego produktu nie może być niższa od ceny zamówionego.
Czy zakupiony towar można reklamować?
Klient może reklamować produkt w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z dokonanym zamówieniem. W takiej sytuacji należy pobrać formularz reklamacji oraz przesłać go na adres sklep@eko-point.pl. W przeciągu do 14 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź na wysłaną reklamację.
Compare
lista ulubionych 0